poniedziałek, 22 sierpnia 2011

czwartek, 11 sierpnia 2011

ogórkowe popołudnie

W takie dni jak ostanie [hmmm... w sumie to jakies ładne kilka tygodni] najlepiej zaszyć się w zaciszu domowego ciepełka i .... no tak dużo pomysłów przychodzi mi do głowy , jednakże ja postawiłam na "ogórkowanie"






jeżeli jest ktoś chętny, to zapraszam na ogóreczki ... :)


środa, 10 sierpnia 2011

gość

Nie ma to jak chodzące po ulicy żółwie....  dziwne rzeczy dzieją się ostatnio na moim osiedlu, pomijam  fakt ze biega tu wiele bezpańskich psów, ale kto by pomyślał , że  można spotkać spacerującego żółwia :)








niedziela, 27 lutego 2011

powrót...


Dopiero jak spojrzałam na date ostatniego postu , zorientowałam sie jak dawno nie zglądałam na bloga... kurcze jak ten czas leci... nie sądziłam , iż minęło az tyle, no cóż najwyższa pora wziąć sie w garść i do dzieła :)

Dzisiaj wrzucam nową fotkę, która mnie osobiscie bardzo sie podoba, zrobił mi ja pewien sympatyczny fotograf na targach ślubnych organizowanych w moim mieście ( tak żeby przypomniec jak wyglądam hihihi )

poza tym poczyniłam kilka kartko-zaproszeń, fotki będą jak najbardziej, ale za dni kilka  a i powstaje coś w stylu mini (jeśli chodzi o ilość fotek a nie wielkość) albumik ... ciekawe jak mi to wyjdzie, bo przyznam się szczerze , że nie robiłam jeszcze, ale jak to w życiu bywa - zawsze musi byc ten pierwszy raz !!!

Nurtuje mnie ostatnio wiele spraw, m.in. co sprawia że człowiek sie zmienia, zmieniaja się jego poglądy, wyobrażenia, potrzeby....., generalnie życie nas zmienia, dokładając doświadczeń, przeżyć, zdobywamy nowe umiejętności, z pewnych spraw rezygnujemy, a inne z kolei nabierają "pierwszeństwa", wyłapujemy z życia  chwile, przepiękne chwile, te które dodają barw, emocji, skrzydeł, a czasem po prostu sensu naszemu zwyczajnemu życiu .... niech te chwile trwają , jak najdłużej .....

niedziela, 7 listopada 2010

szczęście.....

Szczęście nie jest przecież stanem wiecznym. Zresztą też i nie okresowym. Szczęście to po prostu taki skurcz serca, którego doznaje się czasami, kiedy człowieka przepełnia taka radość, że wprost trudno ją znieść. Znika równie szybko jak się pojawia. I nie ma go, dopóki nie nadejdzie znowu, by sprawić, że człowiek uzna życie za najwspanialszy dar. [źródło: internet]


nie mam czasu na tworzenie... ale jestem mniej lub bardziej , a jeżeli chodzi o cytat - to trafiłam na niego przypadkowo i bardzo mi się spodobał.
Bo przecież w życiu ważne jest szczęście ....







czwartek, 14 października 2010

p h o t o g r a p h y


Dzięki warsztatom, o których napisałam w poprzednim wpisie... no właśnie .... poznałam rewelacyjne dziewczyny - tak samo "zapalone" do fotografowania - łączy nas pasja , dzięki krórej mamy możliwość upamiętniania przepięknych chwil z naszego życia ; multum informacji , które pozwolą mi/nam robić coraz lepsze zdjęcia, Aleksandra udzieliła  [chłonnym wiedzy] wiele porad, warsztaty upłynęły w przemiłej atmosferze - tematyka poruszana podczas pogaduch zatoczyła szerokie koło, ujawniły się Te, co umieją słuchać i Te, którym się buzia nie zamyka ;)

Zdecydowanie było warto!!!
Mam ogromną nadzieję, że takich spotkań będzie więcej.
I właśnie dzięki warsztatom - odważyłm się założyć kolejnego bloga .....

czwartek, 30 września 2010