czwartek, 14 października 2010

p h o t o g r a p h y


Dzięki warsztatom, o których napisałam w poprzednim wpisie... no właśnie .... poznałam rewelacyjne dziewczyny - tak samo "zapalone" do fotografowania - łączy nas pasja , dzięki krórej mamy możliwość upamiętniania przepięknych chwil z naszego życia ; multum informacji , które pozwolą mi/nam robić coraz lepsze zdjęcia, Aleksandra udzieliła  [chłonnym wiedzy] wiele porad, warsztaty upłynęły w przemiłej atmosferze - tematyka poruszana podczas pogaduch zatoczyła szerokie koło, ujawniły się Te, co umieją słuchać i Te, którym się buzia nie zamyka ;)

Zdecydowanie było warto!!!
Mam ogromną nadzieję, że takich spotkań będzie więcej.
I właśnie dzięki warsztatom - odważyłm się założyć kolejnego bloga .....

4 komentarze:

Rybiooka pisze...

Nowa fryzura?

memulka pisze...

tak:)) a Ty kochana masz zarąbisty kolor!!!

AniaManiA pisze...

Memulka - fryzurka przecudo - mam nadzieję,ze widzimy się w sobotę!
Zamawiam się na zdjęcie portretowe równie wyczesane jak Twoje.

memulka pisze...

:)
oczywiście , że będę !!!!!
do zobaczenia