niedziela, 31 maja 2009

Roślinność ogrodowa


Nie jestem super ogrodnikiem, nie mam ręki do kwiatów, ale staram się bardzo i mam nadzieje, że będzie mi szło coraz lepiej.
W tym roku na parapetach króluje biel, pelargonie i surfinie , a na grządkach najbardziej wyróżnia się rzodkiewka swymi bujnymi liśćmi, sałata ma problemy , ciężko wschodzi, ale może dlatego, że Amelka pomagała mi siać.
I jeszcze jedno, dlaczego tak pięknie rosną chwasty ....??


















ulubiona lawenda, troszkę staranowana przez psa... ale nadal piękna





oto mój czorny "synuś"






takie przytulańce typu black&white to nie jest codzienność




Geniuś, czyli obrońca naszej rodziny



3 komentarze:

bossanova pisze...

Wspaniale, że masz kawałek ziemi, którym możesz się cieszyć :) A zdjęcia śliczne - od razu wyobraziłam sobie, jak tam u Ciebie wszystko rozkwita i dojrzewa :)

memulka pisze...

To prawda, wszystko pięknie się rozrasta, warzywa coraz bardziej wychylają się spod ziemi, kwiatki pomalutku ukazują skrywane w pączkach kolory płatków...uwielbiam tą porę roku :-)

bossanova pisze...

W takim razie czekam na dalsze fotki, gdy tylko zaczerwienią się porzeczki :)