wtorek, 28 kwietnia 2009

jestem szczęśliwa

Co tu dużo gadać, opuściłam się strasznie z pisaniem bloga, moja radosna twórczość także się schowała w kąt...
Dużo w moim życiu zmieniło się przez ostatni miesiąc ....jednym słowem JESTEM SZCZĘŚLIWA !!!
Jedyne co nie do końca sobie odpuściłam , to zaglądanie do moich ulubionych miejsc w necie :-) co prawda wpadam tam na kilka chwil, momencik, zerknę tylko co słychać i uciekam .
Jest już piękna pogoda, w ogrodzie już wszystkie rośliny się obudziły i wymagają poświęcenia dłuższej uwagi , aaaaa i mam wreszcie magnolie - moje ulubione, upragnione drzewko , i kupiłam kilka sadzonek lawendy - co również napawa mnie wielką radością, uwielbiam jej zapach i kolor i już się cieszę na myśl, że będę mogła ją podziwiać codziennie .
To tyle na dziś....

3 komentarze:

Asia pisze...

:DDDD
Jak miło przeczytać taki pełen radości post z rana...(niemal w południe,ale dla mnie jeszcze rano..:)
pozdrawiam

Lamarta pisze...

Martuś, cieszę się że jestes szczęśliwa:D Mam nadzieję ze ten stan utrzyma się jeszcze długo długo, tymczasem pozdrowienia slę serdeczne:)

bossanova pisze...

Rzeczywiście - wspaniale czyta się takie słowa. Ludzie, którzy potrafią doceniać małe radości na pewno są bardziej szczęśliwi.